Pozycjonowanie czy Google Ads? A może połączyć te dwie opcje maksymalnie wykorzystując ich potencjał

Pozycjonowanie czy Google Ads? A może połączyć te dwie opcje maksymalnie wykorzystując ich potencjał

Większość przedsiębiorców stale szuka sposobów na to, żeby poprawić swoje wyniki i zwiększyć widoczność w sieci. Agencje marketingowe proponują różnorodne działania, pozwalające wesprzeć takie wysiłki. Można do nich zaliczyć m.in. pozycjonowanie stron internetowych oraz kampanie Google Ads.

Razem czy osobno, czyli co sprawia, że pozycjonowanie strony www warto połączyć z kampanią Google Ads?

Reklama Google Ads to rodzaj reklamy PPC (pay-per-click). W praktyce oznacza to, że koszt takiej reklamy zależy od tego, ile osób w nią kliknie. Z rozwiązaniami tego typu mamy do czynienia na co dzień – są to np. linki sponsorowane, wyświetlające się nad wynikami, będącymi odpowiedzią na nasze zapytanie. Na tym jednak możliwości reklamy Google Ads się nie kończą – działają one również w innych miejscach w sieci reklamowej Google.

I reklamy PPC, i działania związane z pozycjonowaniem stron internetowych, zwiększają szanse na to, że uda się nam nawiązać kontakt z klientem, który zakończy się sprzedażą. Warto skorzystać z obu możliwości tych dwóch rozwiązań jednocześnie, aby podbić swoje szanse na sukces. W większości firm, zajmujących się SEO, oprócz pozycjonowania strony internetowej, klienci mogą skorzystać również z reklamy Google Ads (w ten sposób działa m.in. Agencja SEO i SEM Internetica).

Efekt połączenia reklamy PPC z pozycjonowaniem firmowej strony www

Dzięki działaniom SEO prawdopodobieństwo, że nasi potencjalni klienci będą mogli odnaleźć naszą stronę w wynikach wyszukiwania, zwiększa się. Wybierając odpowiednie frazy mamy wpływ również na to, jakie konkretnie produkty chcemy wypromować. Z kolei inwestowanie w reklamy PPC sprawi, że marka będzie dużo bardziej rozpoznawalna. Jeśli więc pozycjonujemy naszą stronę i jednocześnie chcemy pokazać się światu, wybór PPC powinien być oczywistością. Z kolei, jeśli korzystamy z PPC, często nie będziemy widoczni dla klientów, używających AdBlocka i to właśnie wtedy działania SEO przychodzą z pomocą. Te dwie czynności doskonale się więc uzupełniają.

Źródło: https://internetica.pl/

65

No Responses

Write a response